Friday, September 29, 2006

changed my mind



2 posts in one day - I have to use blogger when it functions. Just to let you guys know that I have changed my mind again. I won't be using the rowan yarns for the KF vest. Look what I found in my stash : Debbie Bliss wool cotton yarn in yellow, olive and Rowan 4ply cotton in pale blue. It was in my stash under wool, that's why I hadn't considered it earlier. The second picture shows the KF yarns. Maybe I will use a bit of red, just to have some bright colors with all the pastel colors. I hope to show very soon the lay-out of this blanket ! 4 more squares to go ...

tweemaal op één dag is misschien wat veel van het goede ... maar ik wil ervan profiteren nu Blogger werkt. En ook om te laten weten dat ik nog eens van idee veranderd ben. Ik zal de Rowan katoen voor KF's cones vest nu toch niet gebruiken. Ik heb namelijk nog wat geschikte garens gevonden in mijn voorraadkast : Debbie Bliss wol/katoen in geel en olijf, en Rowan 4draads katoen in lichtblauw. Dit was bij de wol geklasseerd, daarom heb ik er niet eerder aan gedacht. Tweede foto toont de KF katoen. Misschien gebruik ik toch nog wat van dat rood, anders wordt het wel heel erg pastel ...Hopelijk kan ik binnenkort tonen hoe de deken er gaat uitzien. Nog vier vierkantjes ...

No comments: